Oblačila in obutev za jadranje Henri Lloyd

Vrhunska oblačila in obutev za jadranje in prosti čas.

AKCIJA DO -70% novice kje smo splošni pogoji vzdrževanje 2013: 50 letnica Predstavitveni video

HENRI LLOYD

Spoštovane stranke obveščamo, da  smo od 27.7.2014 prešli le še na internetno prodajo. 

Trgovina v Kristalni palači je od 27.7.2014 zaprta.

Priporočamo se za vaše nakupe s pomočjo te spletne strani po e pošti na

info@henrilloyd.si 

ali po telefonu
041 44 22 22.

SKUPINE IZDELKOV
HENRI LLOYD

SPLOŠNI POGOJI

Postopek naročanja

Na spletni strani so objavljeni vsi artikli po barvah, velikostih in cenah, ki so trenutno na zalogi. Vse cene vsebujejo 22% DDV.

Zaloga se hitro spreminja, zato je možno, da določenega artikla v trenutku novega naročila ni več na zalogi.

Naročila sprejemamo po e pošti na naslov 
info@henrilloyd.si ali po telefonu na št. 041 44 22 22 od 9:00 – 19:00. Ob naročilu preverimo zalogo in cene in naročilo kupcu po telefonu ali e pošti potrdimo.

Obenem navedemo poštne stroške za pošiljko.


Hranjenje dokumentov v zvezi z naročili

Vsi dokumenti v zvezi z naročilom so shranjeni v podjetju Mavox d.o.o., Prežihova ul. 7, 1230 Domžale, e pošta: info@henrilloyd.si, telefon: 041 44 22 22.


Dobavni rok in pošiljanje

Naročene artikle pošiljamo po pošti. Poštni stroški so dodani prodajnemu znesku.
Poštni stroški so odvisni od velikosti naročila in znašajo cca € 7,50 za recimo par rokavic, do € 10,00 za hlače ali vetrovko,

Za artikle, ki so na zalogi v Sloveniji, je dobavni rok cca 7 dni od naročila. Za artikle, ki jih je potrebno pridobiti iz centralnega skladišča v Veliki Britaniji, je dobavni rok cca 4 tedne.


Plačilo

za pošiljke po Sloveniji in Hrvaški je plačilo lahko po povzetju ali na tekoči račun na osnovi proforma fakture, ki vam jo pošljemo po e pošti ob potrditvi naročila. Za pošiljke v druge države velja plačilo na tekoči račun na osnovi naše proforma fakture.

Pri plačilu po povzetju pošta dodatno zaračuna prejemniku storitev odkupa blaga in UPN nakazila kupnine na naš TR po naslednjem ceniku pošte Slovenije:
- do vrednosti € 98,00   je strošek storitve € 1,05
- nad € 98,00 do € 501,00 je strošek storitve 1,07% od vrednosti
-  nad € 501,00  je strošek storitve € 5,36.


Pri plačilu na naš TR na osnovi našega proforma računa/ponudbe nastane  strošek UPN  nakazila po zgornji tarifi Pošte Slovenije ali po tarifi vaši banke.



Pravica do odstopa od kupoprodajne pogodbe

Pri nakupu naročenega blaga potrošniku po pošti s povzetjem ali na sejmih v Sloveniji, velja v skladu z zakonskimi določili 14 dnevni rok, ki začne teči od datuma izročitve pošiljke potrošniku, da potrošnik brez obrazložitve obvesti prodajalca o odstopu od kupoprodajne pogodbe/naročila.  Kupec, ki odstopi od kupoprodajne pogodbe mora o tem pisno ali po e pošti obvestiti prodajalca. Obrazec za obvestilo prodajalcu o odstopu je na tej povezavi.  V tem primeru mora potrošnik vrniti prejeto blago najkasneje v roku 14 dni po takem obvestilu prodajalcu. Blago mora vrniti nenošeno, nepoškodovano in opremljeno z vsemi originalnimi etiketami v originalnem stanju kot novo, razen če je blago uničeno ali pokvarjeno, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik nosi stroške vračila blaga. Prodajalec mora vrniti plačano kupnino nemudoma po prejemu vrnjenega blaga.

 

Garancija za kvaliteto

Pozornost vsakemu detajlu in sistem kontrole kvalitete med proizvodnim procesom zagotavlja, da so vsi Henri Lloydovi proizvodi narejeni na visokem kvalitetnem nivoju. Vendar, če se bo v redkem primeru dogodilo, da bo naš proizvod defekten zaradi napake v proizvodnji ali zaradi napake v materialu, ga bomo na naše stroške popravili ali zamenjali. Reklamacija velja le z računom.

V primeru reklamacije mora kupec nemudoma po odkritju napake obvestiti prodajalca po e pošti na naslov info@henrilloyd.si ali po telefonu 041 44 22 22 in navesti ime oz. opis artikla, št računa in/ali približen čas nakupa, opis napake in na zahtevo prodajalca  poslati fotografijo reklamiranega proizvoda in napake. Na osnovi tega se bo prodajalec odločil o nadaljnjih postopkih reševanja take reklamacije. Običajno bo potrebno reklamirani proizvod skupaj s kopijo računa poslati prodajalcu. Poštne stroške take pošiljke nosi kupec. Prodajalec bo blago pregledal in če je reklamacija upravičena, bo prodajalec po svoji presoji ali poslal na svoje stroške reklamirani proizvod svojemu principalu Henri Lloyd Ltd., Velika Britanija v popravilo, ali pa ga bo kupcu zamenjal za novega. Poštne stroške takega vračila, do kupca,  ki mora biti v razumnem roku, nosi prodajalec. V skrajnem primeru bo prodajalec kupcu vrnil kupnino.

 

Prodajalec je tudi odgovoren za reševanje reklamacij v zvezi z morebitnimi stvarnimi napakami proizvodov, ki jih prodaja. V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov je napaka stvarna:

1.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3.     če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4.     če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Odgovornost za stvarne napake zastara po 2 letih od datuma izročitve proizvoda kupcu.

V primeru spora bo pristojno okrajno sodišče v Ljubljani


Izvensodno reševanje potrošniških sporov

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) objavljamo, da zaenkrat vnaprej ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja sporov v Sloveniji. V primeru potrošniškega spora, ki ga stranki ne bosta mogli sporazumno rešiti, se bosta stranki lahko dogovorili o primernem izvajalcu izvensodnega reševanja potrošniških sporov iz takrat razpoložlivega seznama izvajalcev. Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov ja dosegljiva na naslovu:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Slednja je enotna vstopna točka za potrošnike, ustanovljena na podlagi Uredbe 524/2013/EU za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje ali spletnih storitev med potrošnikom s prebivališčem in ponudnikom s sedežem v Evropski uniji.
 

Varovanje informacij osebnega značaja

V skladu z zakonom o varstvu osebnih podaktov ZVOP-1-UPB1 so vsi osebni podatki, ki jih podjetje Mavox d.o.o. pridobi v procesu sprejemanja in realizacije naročil skrbno varovani in jih ne bomo posredovali tretjim osebam, razen v primerih, ki so določeni z zakonom.

Ti podatki so predvsem:

·         Ime in priimek

·         Naslov in kraj bivanja

·         Naslov elektronske pošte

·         Telefonska številka

 

Te podatke bomo od časa do časa uporabili le za pošiljanje sporočil in novic v zvezi z blagom, ki ga prodajamo, razen če ne bomo prejeli izrecne odjave za tako uporabo. Vsakdo ima tudi zakonsko pravico vpogleda v svoje osebne podatke pri podjetju in lahko zahteva izbris svojih osebnih podatkov.

© MAVOX d.o.o, Vse pravice pridržane!
Prežihova ulica 7, 1230 Domžale, Slovenia
tel: 041 44 22 22, email: info@henrilloyd.si
izdelava spletnih strani
novisplet.com